
As persoas que crean bulos soen ter como obxectivo captar indirectamente direccións de correo electrónico (para mandar correo masivo, virus mensaxes con suplantación de identidade, ou máis bulos a gran escala).
Básicamente, os bulos poden ser alertas sobre virus incurables; falacias sobre personas, institucións ou empresas, mensaxes de temática relixiosa; cadeas de solidaridade; cadeas da sorte; métodos para facerse rico; regalos de grandes compañías; mitos urbanos; e moitas outras.
Para recoñecer se certa información é un bulo ou non, débese:
- Observar que a maioría son anónimos, non citan fontes (xa que carecen delas) e non están firmados para evitar repercusións legais.
- Observar que carecen de fecha de publicación e están redactados da maneira máis atemporal posible para que pervivan o máximo tempo circulando na rede.
- Observar que estes bulos conteñen sempre un gancho para captar a atención do internauta. O éxito do bulo residirá en cuán morboso, monetario, xenerador de medo sexa o seu gancho e sobre todo que sexa cercano a un ambiente actual.
Como exemplos podemos atopar numerosos enredamentos co fin de que coas prisas ou non piquemos, aquí os os dixo algúns que me chegaron:
No comments:
Post a Comment